Riešenie otázok z oblasti miezd a personalistiky zahŕňa výpočet miezd a odvodov, evidencie zamestnancov a ich dochádzky, zabezpečenie všetkých potrebných úkonov a povinností pri prijatí zamestnanca alebo jeho prepustení zo zamestnania. Vypracujeme aj pracovné zmluvy, dohody, či výpovede.
Celá agenda pracovno-právnych vzťahov je zameraná na súlad s platným Zákonníkom práce. Spracovanie miezd zahŕňa najmä tieto úkony:
- Kompletné spracovanie mzdovej a personálnej agendy: mzdových listov, výplatných pások, výplatných listín, mesačných rekapitulácií,
- Vypracovanie pracovných zmlúv, platových výmerov,
- Evidencia dovolenky, rodinných príslušníkov - pre účely priznania daňového bonusu,
- Spracovanie mesačných výkazov, registračných listov, prihlášok a odhlášok pre sociálnu a zdravotné poisťovne,
- Spracovanie mesačných prehľadov a ročného hlásenia pre daňový úrad,
- Vyhotovenie príkazov na úhradu pri výplate miezd, odvodov a daní,
- Vypracovanie rôznych potvrdení a dokladov pre zamestnancov,
- Ukončenie pracovného pomeru, výpoveď, zápočet rokov, potvrdenie o príjme,
- Elektronická komunikácia s úradmi, zastupovanie pri jednaní s poisťovňami,
- Ročné zúčtovanie dane z príjmov zo závislej činnosti a ďalšie povinnosti vyplývajúce z aktuálnej legislatívy.